ترمووود نرده

ترمووود چیست؟
با به کار گیری دانش مهندسی و فراوری مناسب،می توان عمر و دوام چوب را افزایش داد و آنها را در برابر شرایط محیطی مقاوم تر ساخت
.

متداول ترین ابعاد ترموودی که در ایران استفاده می شود شامل مقاطع و ابعاد ذیل می باشد که ,از دیگر مزیت های چوب ترموود می توان به استفاده های آن در صنعت تابلوسازی و نما سازی اشاره نمود .

از خدمات مشاوره رایگان دکور چوب استفاده نمائید تا در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق کارشناسان فنی ما جواب همه سوالات خود را دریافت کنید.


در تخته های الواری چوب ترمووود، حداقل ضخامت مناسب برای نما ۱۶ میلی متر است و میزان ضخامت چوب ترمووود کمتر از آن به هیچ وجه در نمای بیرونی ساختمان کاربرد ندارد. چوب با ضخامت کمتر از ۱۶ میلی متر اگرچه ممکن است از فضاهای خارج ساختمان تحمل انقباض و انبساط حاصل از گرم شدن و یا سرد شدن محیط بیرون را داشته باشد، ولی توان و تحمل لازم جهت تنش های سازه ای ساختمان را ندارد و ممکن است نشست ها و یا تغییرات ابعادی ساختمان در اثر نیرو های زمینی یا حرکات سازه ای به دلیل ضخامت کم را در پی داشته باشد.
 


زیرا طی فرایند اصلاح حرارتی، چوب خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست داده است ۹-باید فاصله پیچ های چوب زیر سازی ترمووود از فروش چوب ترموود ابتدای چوب تا وسط اولین چوب بین پنج تا هفت سانتی متر باشد.

این ابزاری کاری که بر روی چوب دک انجام گرفته است خاصیت آنتی اسلپ بودن به آن داده است و مانع از ایز خوردن افراد در محل های خیس و مرطوب می گردد.با آنکه روش دوم از نظر قیمتی کمی گران تر است اما مزیت آن نسبت به روش اول آن است که در این روش پیچ ها بر روی نمای کار دیده نمی شوند.

بکار بردن دیوارپوش ها در دکوراسیون داخلی ساختمان ها بسیار رواج پیدا کرده است. یکی از زیباترین و در عین حال پرطرفدارترین نوع دیوارپوش ها، دیوارپوش چوبی (ترموود) می باشد. عناصر طبیعی همواره آرامش خاصی را برای انسان به ارمغان می آورد و بکار بردن چوب و لوازم چوبی باعث ایجاد محیطی گرم و دل انگیز خواهد شد.

پس از این فرایند چوب ترمووود در مقابل سرما ،گرما ،رطوبت ،حشرات وهرگونه تغییر شکل در محیط های داخلی و بیرونی مقاوم میشود.

برای کاهش دما از سیستم اسپری بخار آب و آب استفاده می کنند تا چوب ترک برندارد و آسیب نبیند از بخار آب برای جلوگیری از ترک برداشتن سطح چوب در طول فرآیند بهره گیری می شود. همچنین بخار آب مانع فعل و انفعالات شیمیایی درون چوب می گردد. رطوبت داخل ترمو وود در این فاز به حدود صفر می رسد.

مشاغل خانگی مشاغل خانگی ازگذشته تا به حال یکی از مهمترین راه های کسب درامد در زندگی بوده و هست. در بسیار از موارد شروع بسیاری از مشاغل و ایده های بزرگ از کاردرمنزل وکارگاههای کوچک خانگی بوده است.

ترمووود دیوار


مصارف این نوع نوع استاندارد ها در نمای ساختمان ها و مبلمان و دکوراسیون و … می باشد .اولین نفری باشید که بازدید می کند “دیوارپوش چوبی (ترموود نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند  ترمووود چیست مقاله ای است در مورد فرآیند ترمو کردن چوب تا خوانندگان به سادگی متوجه تولید ترمووود شوند.کارگاه نجاری تهران ( آموزش , طراحی , ساخت ) , کارگاه آموزش نجاری همانطور که در دو تصویر بالا مشاهده می کنید اشکال معماری ایران به دایره، بیضی، نیم کره و اشکال مدور وابستگی زیادی دارد.

کاربردهای ترموود (چوب ترمو) – بخش دوم چوب ترمو یا چوب گرما دیده (ترموود) چوبی است که بواسطه فرآیند حرارتی، از نظر خواص ظاهری و فنی ارتقا یافته و قابلیت [...] نصب این محصول آسان است و کندن و انتقال آن به محیطی دیگر امکانپذیر می‌باشد و برای مکانهای قوس دار می توان در آن برش هلالی ایجاد کرد .

به کار بردن کلیپس: در این روش با استفاده از آهن کشی یا پروفیل گالوانیزه زیر سازی را انجام می دهند و چوب های ترمو با استفاده از کلیپس ها سوار می شوند. در دکینگ یا کف پوش بیرونی, باید پنجاه سانتی متر باشد.(روش نصب چوب نما)

   شرکت ها و فروشگاه های انواع ورقهای نئوپان ،لترون و mdf خرید و فروش ترموود یکی از مهمترین ملاک ها بر تثبیت thermopars.com کیفیت آن محصول هستند. پس اگر به دنبال خرید و یا فروش این نوع چوب ها در اصفهان هستید برای شما خواهیم گفت که در وهله ی اول باید به شیوه خرید و فروش دقت داشته باشید.

هر تغییری که در محیط داخلی و خارجی وجود دارد به دو دسته زیر تقسیم می شوند: